آشنایی با اشتباهات کمد تکانی

چگونه کمد تکانی کنیم؟ - مجله مدیسه

 

 آشنایی با اشتباهات کمد تکانی

ماه پرکار آخرسال فرا رسیده است. اگر دوست دارید از به هم ریختگی های کمدتان خلاص شوید، می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید.

یکی از قسمت های همیشه در معرض به هم ریختگی، کمدها و کشوهای لباس ها هستند. شاید راه های زیادی برای مرتب شدن آنها درنظر گرفته باشید اما با وجود بچه ها یا به خاطر زمان هایی که عجله دارید با کمترین واکنشی کمدها دوباره نامرتب می شوند. حتما راه حل هایی برای این بحران داخلی هست! کافی است کمی دلمان را به دریا بزنیم و دوباره به فضای در اختیارمان و لباس ها نگاه کنیم. چه کمد بزرگ و جاداری با کشوهای زیاد داشته باشید و چه فقط یک کمد دو در داشته باشید فقط با 2 کشو، باز هم این نکته ها به کمک شما می آیند. شاید حتی ایده های جدیدتری به ذهن تان برسد برای حل این معضل.

ادامه مطلب:  آشنایی با اشتباهات کمد تکانی

ساحت های شش گانه تعلیم وتربیت سندتحول

ساحت در لغت‌نامه فارسی معین به معنای خانه، درگاه و آستانه آمده است ولی مقصود از ساحت در حوزه تعلیم و

تربیت، محدوده و دامنه‌ی خاصی است که مجموعه‌ای از رفتارها و فعالیت‌های تعلیم و تربیت در آن حوزه و دامنه قرار

می‌گیرد. انسان موجودی دارای ابعاد و ساحت‌های مختلف است، از بینش‌ها، گرایش‌ها و توانایی‌های مختلف

برخوردار است و با دیگر موجودات جهان ارتباط غایی دارد واز آن‌ها تأثیر می‌پذیرد وبر آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

هنگامی‌که از تعلیم و تربیت سخن می‌گوییم، درواقع از نوعی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی سخن می‌گوییم که در ابعاد

مختلف روح و بدن انسان قرار دارند و انسان برای رسیدن به کمال مطلوب خود نیازمند آن است که با یاری دیگران

آن‌ها را به فعلیت برساند یا آن‌ها را تصحیح، تعدیل، تقویت و هدایت کند.

بنابراین تعلیم و تربیت دارای حوزه‌های مختلفی است، حوزه‌هایی که در آن نیازهای مشترک هم‌عرض انسان‌ها قرار

گرفته است اصطلاح (ساحت‌های تربیتی) به کار گرفته می‌شود. ساحت‌های شش‌گانه در سند تحول بنیادین

آموزش‌وپرورش عبارت هستند از (مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش):

ادامه مطلب: ساحت های شش گانه تعلیم وتربیت سندتحول

تولید محتوای آموزشی چیست؟

محتوای آموزشی چیست؟

محتوای آموزشی یکی از بنیان های اساسی سیستم های آموزشی نوین و یکی از دستاوردهای مهم فناوری الکترونیک می باشد. محتوای آموزشی که با متن ها و تصاویر ساده بر روی لوح های فشرده آغاز گشت، امروز به مرحله مهمی از حیات و تکامل خود رسیده است. از آنجایی که کار اصلی آموزش را در روش های از آموزش از راه دور ، دانشگاه مجازی وشرایط خاص (بیماری واگیردار)و .... ، محتوای آموزشی   به دوش می کشد، دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتناب ناپذیر است و هرگونه حساسیت و وسواس در تولید آن کاملا توجیه شده و بحق است.

محتوای آموزشی به مجموعه ای از عکس ها، متن ها، و انیمیشن های صوتی و تصویری گفته می شود که به کمک تکنولوژی رایانه ای پدید آمده تا یک مبحث درسی را آموزش دهد. این محتواهای آموزشی توسط مدرسان این دروس و متخصصین رایانه ایجاد می شود و برای اجرا و یادگیری در اختیار فراگیران قرار می گیرد.

ادامه مطلب: تولید محتوای آموزشی چیست؟

دستور العمل نظام آراستگی

دستور العمل نظام آراستگی

محوطه ساختمان

  •  برنامه زمانبندي نظافت دوره اي جهت موارد ذيل طراحی و اجرا گردد:
  •  آب نما در صورت وجود
  •  کف زمين
  •  نماي ساختمان شامل شيشه ها و نماي سنگی، آجري، سيمانی و ...
  • برنامه زمانبندي رسيدگی به گل و گياه باغچهها به تناسب حجم محوطه وجود داشته و طبق آن عمل شود. همچنين برگ هاي خشک و گياهان خشک از محوطه جمع آوري گردد. يکنواختی و تناسب حجم گل و گياه محوطه باز نيز رعايت شود. ادامه مطلب: دستور العمل نظام آراستگی

جزییات نظام آراستگی

در ادامه مبحث قبل

نظام آراستگی کارگاه 

  • اقلام غیر ضروری از کارگاه  خارج شوند.
  • اقلام درکارگاه بر اساس سیستم کدینگ منظم و مرتب شوند.
  • سیستم مناسب انبارداری و ردیابی اقلام درکارگاه استفاده شود.
  • برچسب مشخصات، بر روی اقلام کارگاه نصب گردد.
  • تفکیک اقلام به طور مناسب صورت پذیرد.
  • برنامه‌زمانبندی نظافت  تجهیزات ،کف، شیشه‌ها، قفسه‌های و …  طراحی شده و به صورت مرتب اجرا ‌گردد. ادامه مطلب: جزییات نظام آراستگی