معرفی نرم افزار Automation Studio P6 SR9

نرم افزار Automation Studio :

Automation Studio نرم افزاری است برای طراحی مدارهای فرمان و تابلو برق و کاربرد عمده‌ی آن در بخش اتوماسیون و تکنولوژی کنترل می‌باشد. این نرم افزار امکان طراحی مدار شماتیک، شبیه سازی مدار و مستند سازی فرآیند را به کاربر می‌دهد. همچنین نرم افزار Automation Studio توانایی طراحی و شبیه سازی صنعتی با امکاناتی منحصربفرد در زمینه‌های برق صنعتی، الکترونیک صنعتی، هیدرولیک و پنوماتیک (ابزار دقیق)، برنامه نویسی LADDER در PLC‌ها و طراحی مدار‌های دیجیتالی را دارا می‌باشد؛ و به صورت کاملا پویا و زنده می‌توان کارکرد مدارهای فرمان و موتور‌ها رو تماشا کرد.

 

کار بردهای نرم افزار Automation Studio:

زمینه هایی که Automation Studio در آن کاربرد‌های فراوانی دارد عبارتند از:

سیستم‌های هیدرولیک صنعتی
سیستم‌های پنوماتیک صنعتی
سیستم‌های هیدرولیک
سیستم‌های کنترل الکتریکی
کنترل با PLC
مدارهای فرمان و قدرت
سیستم‌های کنترل خودکار

برای اتصال نرم افزار Automation Studio به محیط خارج کاربر می‌تواند دو گزینه را انتخاب کند. استفاده از کیت‌های I/O یا استفاده از ماژول‌های OPC Client.

 

در واقع OPC Client نرم افزار Automation Studio را تبدیل به یک Soft-PLC می‌کند.

 

http://www.nonlinear.ir/wp-content/uploads/2014/11/Insert-picture-and-text.jpghttps://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/Automation-Studio-A-Holistic-Approach.png https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/software-plc-2.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/software-grafcet-sfc-1.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/software-digital-electronics-3.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/software-electrical-simulation.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/link-with-unity-3D.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/realistic-measuring-instruments.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/embedded-views.jpg https://tecrover.com/wp-content/uploads/2021/04/Illustrated-Custom-Libraries.png